Class və ya Sinif, Obyekt Yönümlü Proqramlaşdırma (OOP - Object Oriented Programming) metodologiyasının əsas daşlarından biridir. Siniflər, real dünya obyektlərinin proqramlaşdırmadakı modeli rolunu oynayır: onların xüsusiyyətlərini (məsələn, ad, rəng, ölçü) və davranışlarını (məsələn, hərəkət etmək, danışmaq) təsvir edir.
Başqa sözlə, siniflər proqramdakı obyektlər üçün bir çərçivə və ya prototip rolunu oynayır. Onlar proqramın daha modul, təşkilatlanmış, təkrar istifadə oluna bilən və idarə edilə bilən olmasına kömək edir.
Sinif (Class) | Obyekt (Object)
Şablon və ya plan | Şablondan yaradılan konkret nümunə
Ümumi xüsusiyyətləri və davranışları müəyyənləşdirir | Xüsusi məlumatlarla təchiz olunmuş instansiyadır
Python dilində sadə bir sinif nümunəsi:
class Car:
def __init__(self, brand, color, speed):
self.brand = brand
self.color = color
self.speed = speed
def drive(self):
print(f"{self.color} {self.brand} {self.speed} km/saat sürətlə hərəkət edir.")
# Obyekt yaratmaq
car1 = Car("BMW", "qara", 200)
car2 = Car("Audi", "ağ", 180)
car1.drive() # Çıxış: qara BMW 200 km/saat sürətlə hərəkət edir.
car2.drive() # Çıxış: ağ Audi 180 km/saat sürətlə hərəkət edir.
Burada:
Məsələn:
class ElectricCar(Car):
def charge(self):
print(f"{self.brand} elektriklə yüklənir.")
Burada ElectricCar sinifi Car sinifindən irs alır.
IT sahəsini dərindən öyrənmək üçün kurslarımıza qoşulun. Ətraflı məlumat almaq üçün sorğu göndərin!